»O tem razmišljajo.«
»Že pred nesrečo sem govoril, da čim bolj se nekaj slabega zgodi meni osebno, tem boljše je to zame kot avtorja.«
»To, za kar se boriš, to je duša.«
»Bi rekel, da, ampak ne odgovornost v tem družbenem smislu. Gre za dvojno odgovornost, najprej za odgovornost do samega sebe. Dobra pesem se rodi, kadar je pesnik iskren, ampak najprej iskren do samega sebe, in to iskren do krvi.«
»Ne vidim niti prostora za eksplozivno rast, a tudi ne za večji popravek. Tudi če bo korekcija, to ne bo povzročilo neke travmatične izkušnje, ampak se bo prej ponudila nakupna priložnost.«
»Kaj bomo s tem naredili?«
»Brez sinergije vseh teh jezikov, s katerimi živim, ni moje poezije.«
»Pozabili smo na to, kaj nam je Narodni dom v Trstu pomenil.«
»Izjemni umetniki so vedno nekje tukaj. Če jih ne vidimo, kar se v majhnem prostoru rado zgodi, to ne pomeni, da jih ni. Lahko, da jih ne vidimo tudi zaradi tega, ker so nam preblizu.«
»Kaj pravzaprav ta čudna, nestabilna struktura, ki ji rečemo umetniško delo, pravzaprav je in kako jo ta izkušnja, ki jo tukaj ponujamo, opredeljuje«
»Nas na ta način spodbudi, da v čim večji meri ohranimo fenomen tega, kaj pomeni, preden izgubi občutek za to in svojo človeško čutnost vnesemo v drugo entiteto, v umetno inteligenco, sicer bo težko ločiti, katera čutnost, človeška ali postčloveška je pristna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju